Despre minunea înfăptuită de un înger

Povestea Avva Filimon:

Era odată un om sărac. Dar nu sărac, aşa, ca orice om sărac,  care n-are după ce bea apă, ci sărac din cale afară, împovărat de datorii, disperat, fără să poată vedea un capăt problemelor sale, ce păreau că nu se mai termină.

Când suferinţele sale ajunseră la apogeu, un înger fu trimis la el, să-l ajute. Ajuns în locul în care zăcea acest om sărac, îngerul dădu la o parte movila de zdrenţe cu care acesta încerca să-şi acopere goliciunea şi, aplecându-se asupra lui, îi şopti ceva la ureche.

Nimeni nu ştie ce-i va fi zis îngerul dar, din momentul acela, starea omului se îmbunătăţi vizibil. Începu să câştige din ce în ce mai bine, îşi achită toate datoriile, apoi începu chiar să călătorească, primind joburi din ce în ce mai bine plătite, în lumea largă.

Într-o zi, la câţiva ani după ce-şi revenise din sărăcie, se întâmplă de se întâlni pe stradă cu un cunoscut al său, care se miră foarte de schimbarea lui în bine şi-l întrebă cum s-a întâmplat asemenea minune, starea lui dinainte părând a fi fără de speranţă.

– Adevărul e că după ce am renunţat la transportul public şi mi-am luat maşină, parcă altfel m-am ajuns cu banii – mărturisi fostul sărac.

4 thoughts on “Despre minunea înfăptuită de un înger

  1. Vania April 28, 2013 / 9:15 pm

    Am pățit ceva similar: de când am Matiz, plouă cu bani!

    • Fratele Andryusha April 28, 2013 / 10:08 pm

      Dacă nu mi se strica Cielo-ul, îl depăşeam pe Bill Gates! Mai aveam atât de puţin…

  2. Alex(andra) May 20, 2013 / 10:43 pm

    Dar totuşi acum a rămas atât de mult pănâ să achiziţionezi unul nou.

    • Alex(andra) May 20, 2013 / 10:44 pm

      Şi iar fac greşeli de gramatică! 😦

Leave a Reply

